Wiersze...

Wiersze...
Lech Kamiński

niedziela, 1 lipca 2012

Tango


Tango

do tanga - proszę cię - ja
wstań - swą torebkę - zostaw tam
ze mną - w takt tanga - rusz
równo - - by nie zmylić nóg

teraz - przytulę cię - tu
w pół - że poczujesz - już
w mojej kieszeni - - złożony nóż
oddech mój - - na szyi swej
obrót - znów krok - i szus

dalej – blisko - twarz w twarz
oczy twoje - - patrzą w dal
tylko - szuranie stóp
i krok - - kochanie
dzisiaj - będę cię miał

dalej - bo muzyka gra
jak bicz - noża błysk - i świst
więc ty - w moje ramiona - się wtul
zapomnij kochaj - - jak ja

a gdy - nad ranem - zaogni się świt
ja z tobą - ty ze mną - więcej nikt
dalej - po sali - krok w krok
i drink - ten ostatni - trzeba pić


1 komentarz:

  1. To poetyckie tango z Tobą wprowadziło mnie w cudowny świat - Krainę marzeń i snów, miłości, czułości, bliskości... Fantastyczne doznania, wielka zmysłowość, rozkosz... Przepiękny, taneczny, rytmiczny wiersz... a tango nabrało jeszcze większej wagi... Jestem pod wielkim wrażeniem ! Panie, Panowie - czapki z głów ! Dziękuję Leszku.

    OdpowiedzUsuń

MIŁO MI. DZIĘKI ZA WPIS.