Wiersze...

Wiersze...
Lech Kamiński

sobota, 19 maja 2012

Będę czekał

Kochani nie będzie mnie do poniedziałku, nie będę wstawiał postów - szpital
ponownie zapraszam w poniedziałek


Będę czekał

będę czekał w świetle poranka
będę tęsknił że bardziej się nie da
kwiatów paproci nazbieram ci kilka
i nie odejdę chyba że do nieba

pamiętam obraz prześliczny
ty na ganku z włosem rozwianym
otoczona cała śpiewem poranka
podejdę - i będę patrzył - na twoją duszę

nie wypowiem ani jednego słowa
bo stały się trywialne
tylko wezmę cię - delikatnie za rękę
i ucałuję - może zbyt przeciągle


3 komentarze:

  1. Wielkie uczucie,miłość,tęsknota potwierdzają tylko moją opinię o Tobie...Kochasz,myślisz,tęsknisz i delikatnie całujesz...Dziękuję Leszku za wzruszający wiersz i ja będę czekała,ale na Twój następny wiersz...Ty potrafisz czekać...a czy ja wytrzymam...? Pozdrawiam Cię gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne Twoje czekanie i obietnica pieszczoty bez słów...
    Cudny wiersz Tygrysie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochane jesteście moje Panie. Dzięki za piękne komentarze

    OdpowiedzUsuń

MIŁO MI. DZIĘKI ZA WPIS.