Wiersze...

Wiersze...
Lech Kamiński

poniedziałek, 10 października 2011

Oczy

Oczy

Twe oczy przygasły

moja droga,

 darowałaś mi się

przed laty. 


Czas wyrył w nich 

ślady,

pragnę je ucałować. 


W nich  nostalgia 

blask 

utraciły zbyt szybko 


 Chciałem dać  ci 

willę z ogrodem

podroż do palm

sznur pereł,

 korali

na każdą okazję 

złoto


Nieba przychylić,

a dałem 

same kłopoty

Miało być 

życie usłane gwiazdami

 było

skropione potem


Ale wiedz 

moja droga

że masz me serce gorące,

nie straszna jest droga

gdy podążamy nią razem.,

nie straszne są burze, 

pioruny


I chwile szczęścia

gdy syn 

przyśle dobrą wiadomość, 

wnuczki 

z uśmiechem wykrzyczą

…....................................

„Kochamy cię nasza babciu”




2 komentarze:

  1. Piękny ukłon w stronę drogiej sercu towarzyszki życia.
    Kontrastowe zestawienie marzeń i rzeczywistości podkreśla siłę uczucia wdzięczności i miłości.

    OdpowiedzUsuń

MIŁO MI. DZIĘKI ZA WPIS.