Wiersze...

Wiersze...
Lech Kamiński

sobota, 22 października 2011

Kwiaty

Kwiaty

moja droga
chcę ci podarować
kwiaty
 pójdę po nie do ogrodu
wybiorę najpiękniejsze
godne ciebie

pójdę
z samego rana
po te skąpane w porannej rosie
uzbieram bukiet mieczyków
bo wyglądają pięknie w wazonie
mam nadzieję że się
ucieszysz.

 dawał je będę
 pojedynczo
inaczej niż zwyczaj każe
każdy wpierw ucałuję
i  podziękuję

za to
że mamy kochane dzieci
ze zawsze jesteś przy mnie
wspierasz mnie w mych kłopotach
za dzisiejszy obiad w niedzielę
i za to
że mnie dziś pocałujesz...


ostatni kwiat podaruję za to
że miło jest przy twym boku
dochodzić
do spokojnej starości

3 komentarze:

  1. KWIATY - "skąpane w porannej rosie"...

    To niezwykły wiersz, mający bardzo osobisty
    charakter. Wymowne słowa - pełne uczucia,
    utrzymują go w pogodnym i serdecznym tonie.

    Pozdrawiam serdecznie - A...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny liryk pełen miłości i wdzięczności za trudy codzienności...

    OdpowiedzUsuń

MIŁO MI. DZIĘKI ZA WPIS.