Wiersze...

Wiersze...
Lech Kamiński

czwartek, 20 października 2011

Szukaj mnie


Szukaj mnie

jestem wiatrem
i burzą
szukaj mnie miły
może podpowie ci wiar
gwiazdy podadzą azymut
wskażą tęsknotą

szukaj mnie
w kwiecie paproci
szukaj
w płatkach róży
tam jestem
z tęsknotą

słuchaj
jestem w szumie drzew
szemraniu miłym strumyka
skosztuj jego wody kochanie
ja tam jestem
przy dnie

może
znajdziesz mnie w sośnie
na skraju lasu
w krzaków jagód gęstwinie
szukaj
doczekać się nie mogę

lecz gdy mnie znajdziesz
ma miła
na polanie
u źródeł raju
będę cię kochać
przyrzekam
długo
jak wierna rzeka
znam całą wieczność

kiedyś
przyjdzie ta chwila
gdy się postarzejemy
w miłości
zapytasz
jesteś mój miły
odpowiem
jestem
.................................
bo zawsze byłem przy tobie


2 komentarze:

MIŁO MI. DZIĘKI ZA WPIS.