Wiersze...

Wiersze...
Lech Kamiński

poniedziałek, 19 listopada 2018

Ławeczka

Ławeczka 

ulubione miejsce za miastem
wśród ogrodów zieleni i kwiatów
jabłoń rozłożysta rośnie
do spoczynku uroczego zaprasza

pod nią zbudowałem ławeczkę 
lubię na niej przysiadać
cieszyć się cieniem drzewa 
wtulić się w zapach kwiatów
ich kolorami zachwycać

wiosna kryguje się kwieciem 
latem owocem kusi czerwienią
ławeczkę przed słonkiem osłania 
hojnie swym chłodem daruje 

wytwornych sąsiadów ma wokół 
wisienkę sokami nabrzmiałą 
czereśnie słodyczą w czerwieni 
 kuszą z daleka ludzi i ptaki 
zaś dla pań są afrodyzjakiem 

wokół mnóstwo rośnie kwiecia
wyniosłe parzydło z koroną złotą
piwonie do słonka kwiatem się śmiejące 
powoje jak węże wokół pergoli się wiją 

moją ławeczkę obrasta lawenda
mnie i pszczółki zapachem odurza
swe drobne kwiatki jak lance 
w jednym kierunku kieruje - do słońca 

na honorowym miejscu posadowiłem róże 
 zapachem uwodzą najpiękniejszym ze wszystkich
królowe kolorów zaczarowanej krainy 
nie może ich braknąć w żadnym ogrodzie

dzielę się moim kolorowym światem 
z żabką która skryła się pod krzakiem 
motylkiem na róży przysiadł na chwilkę
 pszczółką zapylającą bzykaniem kwiaty 

zapraszam do czarującego miejsca 
na ławeczkę w kolorowym ogrodzie
tutaj spotkasz spokój i dobro
najpiękniejsze cuda nieskażonej przyrody

Lech Kamiński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

MIŁO MI. DZIĘKI ZA WPIS.