Wiersze...

Wiersze...
Lech Kamiński

piątek, 20 kwietnia 2018

Wiersz o miłości

Wiersz o miłości 

Prosisz o wiersz o miłości
lecz miłość to słowo wielkie 
uczyłem się go wymawiać latami 
i dalej wypowiedzieć nie umiem 

Miłości uczyłem się od matki 
jej była wielka bezgraniczna 
próbowałem ją ofiarować dziewczynie 
ona po prostu nią wzgardziła

„Miłość” zaczarowane słowo 
potrafi wyczyniać czary wielkie 
dlaczego wypowiedzieć go nie umiem 
może tez jestem zaczarowany

Może oczarowała mnie dziewczyna 
drobna niezwyczajna kiedyś 
jej nie mogłem wykrztusić tego słowa 
a innej kłamać się nie godzi 

W jesieni mojego życia 
wspominam chłopca który nie potrafił
spotkała go inna dziewczyna
z nią starości się doczekał
i wnuków – życia spełnienia

Lech Kamiński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

MIŁO MI. DZIĘKI ZA WPIS.