Wiersze...

Wiersze...
Lech Kamiński

środa, 7 września 2016

Nieuchronność

Nieuchronność

Zamieniłem karabin na cierpienie
każdego z czasem do łoża zwali

Zamieniłem szlaki graniczne 
pięknie po graniach rozsiane
na wspomnienia 
zawsze gorące i ukochane

Zamieniłem miasta lasy i pola
pszenicą po Polsce uroczo rozsiane
na mały ogródek pod lasem
kolorami kwiatów wyścielony

Zamieniłem żołnierską grochówkę
z wkładką która dodaje uroku
na czereśnię z zerwaną drzewa
truskawkę - uwodzi pod krzakiem

Czas hartuje cierpienie
narzuca zbroję zrozumienia
gdy odchodzą przyjaciele
w długą drogę - 
przynależną żołnierzom 

Teraz jestem żołnierzem cierpienia
walczę o każdy nowy dzień 
- godzinę życia
walczę z bólem niemocą niezdarą
mam sukcesy -  żyję

Lech Kamiński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

MIŁO MI. DZIĘKI ZA WPIS.