Wiersze...

Wiersze...
Lech Kamiński

piątek, 20 listopada 2015

Cisza górska

http://marekowczarz.pl/
 Cisza górska
 
Dni niezapomniane - wspaniałe
wędrówek górskimi szczytami
zanurzony w wietrznej jesieni
 karkonoskiej - wyciszonej kolorami

Kolor złoty szeleszczącej buczyny
na ścieżce w dywanie liści
wysłanej szumem rytmicznym kroków
wędrowałem - w tej pieśni

Pamiętam boru buków złoto
poprzeplatane zielenią sosen
tworzącą leśną mozaikę życia
oczy czarują niespotykanym pięknem

Wyżej  nad smrekami
 gdzie jedynie króluje
niepodzielnie kosodrzewina
ubiera swe igły srebrnym szronem
 gdyż tak jej wypada jesienią
rządkiem błyszczących kropel
zdobi z pajęczyny sukienkę

Wieczne górskie deszcze
wywijające hołubce po graniach
pierwsze wstydliwe śniegi
powlekające doliny bielą

W  tej wysłanej wichrami porze
otulony szczelnie ciepłem ubioru
wędrowałem wyniosłą skalną granią
zanurzony w wytęsknioną ciszę
ozdobioną wiatrem i deszczem
mgłą ograniczoną
w monotonnym rytmem kroków
swą duszę uzdrawiałem

Lech Kamiński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

MIŁO MI. DZIĘKI ZA WPIS.