Wiersze...

Wiersze...
Lech Kamiński

czwartek, 22 października 2015

Pomóż mi Boże


Pomóż mi Boże
( wiersz z cyklu szpitalnych )

Dlaczego bólem mnie doświadczasz Boże
czym zawiniłem
żeś nasłał na mnie rój os wściekłych
by mnie bez przerwy kąsały

Wzorem Prometeusza w nieszczęściu
przyszło mi żyć z bólem okrutnym
pomocy doświadczyć znikąd
ja z nim - dwaj bracia na zawsze

Od lat osy i pszczoły kąsają
noce bezsenne
oczy otwarte i wpatrzone w sufit
pazurami rozrywam rany krwawe
by z nich wyrwać żądła
by począć ulgi  chwilę

Na nic zdają się leki
kosztują krocie tabletki
Twojej Panie nie zmienią  woli
wyrok okrutny i za co
za jakie grzechy
co ja zrobiłem złego

Zmiłuj się proszę
swej łaski dopuść
zabierz do siebie do moich rodziców
tam gdzie już nigdy nic nie zaboli

Lech Kamiński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

MIŁO MI. DZIĘKI ZA WPIS.