Wiersze...

Wiersze...
Lech Kamiński

wtorek, 6 października 2015

Marzenia

Waldemar Jarosz

Marzenia


Rozbiegły się marzenia jak konie po stepie
jak je połapać kto pomoże

Pytałem się ziela rosnącego na łące
jak żyć bez marzeń dzień wtedy pusty
nie powiem

Rozbiegały się konie jak miłość na drodze
gdzie szukać miłości kto powie

Zamieniłem marzenia za uśmiech żony
uczucie które nie zginie

Biegną konie w galopie drzewa się dziwią
bo koń w galopie piękniejszy od drzewa

Biegną konie w galopie zobaczyły traktory
powiedz mi trawo soczysta jak kochać te potwory

Skowronek gniazdo uplótł na miedzy niczyjej
konik je ominie jak walczyć z traktorem

Na wesele bryczka - zaprzęgnięto trzy konie
 powiedz mi przyjacielu jak jechać traktorem

Lech Kamiński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

MIŁO MI. DZIĘKI ZA WPIS.