Wiersze...

Wiersze...
Lech Kamiński

środa, 31 lipca 2013

Twoje oczy

Twoje oczy
 
Twoje oczy przygasły moja droga
życiem - które mi podarowałaś
dawno temu - przed laty
czas wyrył w nich ślad
pragnę ucałować twoje oczy

Czai się w nich nostalgia
utraciły zbyt szybko blask

Chciałem dać ci willę z ogrodem
i podroż gdzie rosną palmy
sznur z pereł i korali
a na każdą okazję - złoto

Chciałem ci przychylić nieba
a dałem - same kłopoty
miało być życie usłane gwiazdami
a było - usiane potem

Lecz wiedz moja droga
że masz me serce gorące
nie straszna jest droga
gdy nią podążamy razem

Nie straszne burze pioruny
gdy idziemy pod rękę
przez wszystkie życia kłopoty

Bywały przecież chwile szczęścia
gdy błyśnie za chmur słońce
gdy syn przyśle dobrą wiadomość
a wnuczki - z uśmiechem wykrzyczą

 „Kochamy cię babuniu”

Lech Kamiński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

MIŁO MI. DZIĘKI ZA WPIS.