Wiersze...

Wiersze...
Lech Kamiński

poniedziałek, 29 lipca 2013

Dla H...

( z internetu )
Dla H...

Na lata młodości – kiedy cię poznałem
pierwszą miłością – piękną i niewinną
gdy widok twój paraliżował mi kroki
a język stawał kołkiem – gdy o miłości

Na lata młodzieńcze gdy mnie los w kamasze
w fabryce oficerów przerabiał  duszę i ciało
ty w krótkich słowach dodawałaś otuchy
były one dla mnie cenniejsze niż złoto

Na lata dorosłe gdy spotykałem czasem
parę tańców rozmów kilka
chwil najważniejszych bo z tobą
i nakazana cisza gorsza od śmierci

Życzę ci zdrowia bo tego się życzy
gdy koledzy odchodzą do kraju szczęśliwych
szczęścia też ci życzę bo bez niego trudno
wszystkiego ci życzę czego sobie pragniesz

Mówisz nie pisz - pisał będę
mówisz nie dzwon ja i tak zadzwonię
widzę cię we śnie i w każdej spotkanej dziewczynie
myślę i myślę nigdy nie przestanę

Lech Kamiński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

MIŁO MI. DZIĘKI ZA WPIS.