Wiersze...

Wiersze...
Lech Kamiński

piątek, 8 marca 2013

Dla Ciebie

( dla wszystkich moich wdzięcznych czytelniczek )
Dla Ciebie

Mam bukiet tulipanów
rozdaję kolorową wiosnę
to dla Was - miłe panie
dla Was
za Waszą troskę

Czerwonego - jak miłość
tego, który zapachem odurza
dam ci za to, że jestem
za to, że powstałem z ciebie
z twojego bólu i krzyku

Nie zapomnę o tym mamo nigdy

Ten zielony - jak nadzieja
dam ci mamo za to
żeś mnie wykarmiła sobą
za łzy w twoich oczach
które przeze mnie roniłaś
zanim się stałem sobą

Dziękuję ci za to.

Tego żółtego
daję ci moja żono
żeś powiedziała to słowo
to - które wiele znaczy
i złączyło nas na zawsze

W ten sposób dziękuję ci za to.

Ten różowy
najpiękniejszy
daję ci żono - za nasze dzieci
za dom który stworzyłaś
za to - że po pracy
było przytulnie i schludnie
za rodzinę - jaką stworzyłaś

Tym kwiatem dziękuję ci za to

Ten pomarańczowy
daję ci za to, że jesteś
ze zabarwiasz mój świat na kolorowo
że cieszysz się ze mną i płaczesz
że moje humory znosisz
i moją chorobę
za to wszystko co zwie się miłością

Dziękuję ci za uczucie twoje.

Ten fioletowy
z płatkami rozczapierzonymi jak u papugi
dla Was moje przyjaciółki
za to że jest nam miło
że czytacie moje wiersze
i miłe słowo od was usłyszę

Dziękuję za przyjaźń naszą

 Motto na dziś
Najpiękniejsze są oczy kobiety
piękniejsze są oczy kobiety szczęśliwej
boskie są oczy kobiety zakochanej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

MIŁO MI. DZIĘKI ZA WPIS.