Wiersze...

Wiersze...
Lech Kamiński

środa, 30 stycznia 2013

Ptasia wiosna

( z internetu )
Ptasia wiosna

Wiosna wita mnie przebiśniegiem
białym pierwiosnkiem budzi nowe życie
cała natura cieszy się wiosną
ptaki obejmują w posiadanie tereny lęgowe
na przywitanie przyglądają mi się w ogrodzie
czy można zaufać
Ogrodnik z ptakiem współżyją od wieków
miło wśród kwiatów z nimi się bratać

Pierwszy wypad w ogrody wiosny
przyfrunął kos się przywitać
przysiadł śpiewając na gałęzi
jak zwykle skoczył pod krzaczek
grzebie wśród liści na mnie zerka
jakby chciał mnie poznać

Drozd przysiadł na drzewie u sąsiada
podgląda dokładnie co robię
w tamtym roku byliśmy przyjaciółmi
teraz odleciał i pięknie mi zaśpiewał

Kolorowa zięba załatwia interesy
bada swój teren pod krzakiem jaśminu
mną się nie przejmuje czegoś tam szuka
może nadszedł czas zakładania gniazda

Na niebie w defiladzie przelatują szpaki
strasznie krzykliwa gromada
krążą we wszystkie strony
mocno czują wiosnę
nie wyobrażam sobie jak można skrzywdzić ptaka

Sroki nie widziałem gdzieś tam skrzeczy
jest inteligentna nawołuje w niebezpieczeństwie
nie lubię ich na działce bo te okropne stworzenia
wyjadają z gniazd innym ptakom jaja

Oto moje przywitanie wiosny
parę godzin na słońcu w towarzystwie ptasim
miło spędzony czas wśród pierwszych kwiatów
które swe główki kierują ku słońcu



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

MIŁO MI. DZIĘKI ZA WPIS.