Wiersze...

Wiersze...
Lech Kamiński

wtorek, 14 lutego 2012

Dla Ciebie


Dla Ciebie

Mam dla Was Walentynkę

Mam bukiet tulipanów
rozdaję kolorową wiosnę
to dla Was - miłe panie
dla Was,
za Waszą troskę

Czerwonego - jak miłość
tego, który zapachem odurza
dam ci za to, że jestem
za to, że powstałem z ciebie
z twojego bólu i krzyku

Nie zapomnę o tym
mamo nigdy

Ten zielony - jak nadzieja
dam ci mamo za to
żeś mnie wykarmiła sobą
za łzy w twoich oczach
które przeze mnie roniłaś
zanim się stałem sobą

Dziękuję ci za to.

Tego żółtego
daję ci moja żono
żeś powiedziała to słowo
to, które wiele znaczy
i złączyło nas na całe życie

W ten sposób dziękuję ci za to.

Ten różowy
najpiękniejszy
daję ci żono za nasze dzieci
za dom który stworzyłaś
za to - że po pracy
było przytulnie i schludnie
za rodzinę - jaką mi dałaś

Tym kwiatem dziękuję ci za to

Ten pomarańczowy
daję ci
za to, że jesteś
ze zabarwiasz mój świat
na kolorowo
że cieszysz się że mną i płaczesz
ze moje humory znosisz
i moją chorobę
za to wszystko
- co zwie się miłością

Dziękuję ci, za uczucie twoje.

Ten fioletowy
z płatkami rozcapierzonymi jak u papugi
dla Was moje przyjaciółki
za to, że jest nam miło
że czytacie moje wiersze
i miłe słowo od was usłyszę

Dziękuję za przyjaźń naszą




1 komentarz:

  1. Dzięki za tę cudną tulipanową Walentynkę. Czuję się obdarowana pięknym kwiatem. Tym fioletowym, strzępiastym i rozczapierzonym...
    Masz w podzięce uściski i ucałowania...

    OdpowiedzUsuń

MIŁO MI. DZIĘKI ZA WPIS.