Wiersze...

Wiersze...
Lech Kamiński

środa, 11 maja 2011



"Wiersz o miłości"

Prosisz o wiersz o miłości
o Pani
- lecz miłość to słowo wielkie
Uczyłem się go wymawiać latami
i dalej
wypowiedzieć nie mogę...

Miłości
uczyłem się od matki.
Jej - była wielka, bezgraniczna...
Próbowałem ją dać dziewczynie
ona nią wzgardziła -
 po prostu.

„Miłość”
zaczarowane słowo
Potrafi wyczynić czary wielkie
Dlaczego ja
wypowiedzieć go nie umiem?
Może ja tez jestem -
zaczarowany.

Może
zaczarowała mnie dziewczyna
drobna, niezwyczajna, kiedyś
Jej - nie mogłem wykrztusić tego słowa,
a innej
kłamać nie będę.

1 komentarz:

  1. Napisałeś właśnie wiersz o miłości. A że jesteś zaczarowany? Odczaruje Cię ktoś, kogo w sercu umieścisz i nie będziesz nawet wiedział, kiedy?
    Pozdrawiam mój zaczarowany poeto!

    OdpowiedzUsuń

MIŁO MI. DZIĘKI ZA WPIS.