Wiersze...

Wiersze...
Lech Kamiński

wtorek, 10 maja 2011

Olśnienie

Olśnienie!

Wiele
lat już przeżyłem
różne
widziałem wiosny
chleb jadłem
z pieców wielu
wiele razy
świat był mi radosny.

Po latach
spotkałem dziewczynę
wirtualną damę
 - piękną iluzję
tam ma powodzenie wspaniałe
w życiu prywatnym,
- nie mniejsze

Głęboko w sercu
 zapukało
 delikatnie,
nie mocno
nie wiem
czy się zakochałem
czy olśnienie oczu.

Olśniłem się - widokiem wiosny
widokiem słońca na niebie
to tak
jak zobaczyć kolory jesieni

 Zobaczyć pierwszy kwiat wiosny

5 komentarzy:

  1. Lekka poezja.
    Delikatna szczerość,językiem poetyckim.

    OdpowiedzUsuń
  2. To olśnienie namalowałeś słowami- pastelami, jak wiosnę...

    OdpowiedzUsuń
  3. widzieć kolory wiosny
    będąc barwami jesieni,
    odurzyć serce i duszę nimi,
    zapomnieć się choć chwilę,
    zatrzymać wspomnieniem,
    i żyć dalszym istnieniem,
    jest pięknym spełnieniem.

    OdpowiedzUsuń

MIŁO MI. DZIĘKI ZA WPIS.