Wiersze...

Wiersze...
Lech Kamiński

wtorek, 23 listopada 2021

Górska kręta ścieżko

Górska kręta ścieżko

ścieżynko kamienista
wśród skał zaplątana
powiedz mi wyboista
dlaczego jej tu nie ma

idę dróżką stromą
kamieniem porosłą
szczytami wysokimi
i myślę co tam sama robisz

pytam kosodrzewinę 
i strzelistą sosnę
czy cię ktoś widział
twoje oczy radosne 

mgłą otulę się górską 
w niej schowam wstydliwie
o tobie myślę dziewczyno
dzisiaj i wczorajszą wiosnę 

przejdę turnie zdradliwe
na skały się wdrapię 
tam zaśpiewam głośno
pełnym gardłem do ciebie
 
ze tęsknię dziewczyno
połamanym sercem
za twoim widokiem doskonałym
oczu zabójczym blaskiem

niech pieśń moja się niesie
tam gdzie dymią kominy
gdzie ty na swym ganku 
ślad zostawiłaś 
dla mnie zawsze miły

Lech Kamiński

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

MIŁO MI. DZIĘKI ZA WPIS.