Wiersze...

Wiersze...
Lech Kamiński

środa, 18 sierpnia 2021

Mój czas przebrzmiały

( „Ósmy krąg " Krzysztof Źyngiel )

Mój czas przebrzmiały 

Nie jestem sam w bólu i niedoli
ludzkim nieszczęściem stacja dializ przepełniona
przyjaciele odchodzą w bólach niestety
ile lat jeszcze tego szczególnego przeznaczenia

Jak można długo kochanie
lata cierpieć nie za swoje
ciało zdradza cicho i po trochu 
a siły już dawno odeszły

Jak długo można patrzeć wokoło na śmierć 
na ogrom ludzkiego wyzwania
walczyć z lekarzami o swoje
noce w bólu nieprzespane

Najgorsze że serce i rozum
sprawne jak za lat młodych
dokładnie oceniam swoje szanse 
chorób przybywa nie będzie ubywać

Pozostało czekać i kilogramy leków
na jedno pomoże zaszkodzi na drugie 
z planów na przyszłość interesuje mnie tylko
termin gdy z Bogiem na zawsze się pogodzę

Lech Kamiński

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

MIŁO MI. DZIĘKI ZA WPIS.