Wiersze...

Wiersze...
Lech Kamiński

sobota, 26 października 2019

Oświadczyny

Oświadczyny

wyjdź za mnie
będę codziennie wynosił śmieci
deskę sedesowa opuszczę zawsze
po jedzeniu wyniosę statki
od święta wytrzepię dywany
codziennie pościeram kurze
i podłogę odkurzę
dwa razy w tygodniu podleję kwiaty

wyjdź za mnie
będę po pracy wracał od razu do domu
odmówię iść z kolegami na piwo
odbiorę z przedszkola dzieci
w nocy wstanę do płaczącego
i odprowadzał do przedszkola
będę chodził na wywiadówki
i z dzieciakami do kina

wydz za mnie
będę przynosił ci kwiaty
a na wiosnę fiołki
i pamiętał o urodzinach
i o rocznicy ślubu
rano podam śniadanie
a do tego świeżą kawę
nigdy ci nie zajmę łazienki
zawsze zachwycę się nowym ciuchem
i fryzurą nową
a zupa nigdy nie będzie zbyt słona
jak będziesz zmęczona to i obiadek zrobię
a nawet kolację

wyjdź za mnie
będę grzecznie siedział w kąciku
będę najlepszym z pantoflarzy

Lech Kamiński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

MIŁO MI. DZIĘKI ZA WPIS.