Wiersze...

Wiersze...
Lech Kamiński

piątek, 25 stycznia 2019

Mój czas przebrzmiały

( „Ósmy krąg " Krzysztof Źyngiel )
 
Mój czas przebrzmiały
 
Nie jestem sam w bólu i niedoli
stacja dializ ludzkim nieszczęściem przepełniona
przyjaciele odchodzą w bólach niestety
ile lat jeszcze tego szczególnego przeznaczenia
 
Jak można długo kochana
lata cierpieć nie za swoje
ciało zdradza po trochu cicho
a siły już dawno odeszły
 
Jak długo można patrzeć na śmierć wokół
na ogrom ludzkiego wyzwania
walczyć z lekarzami o swoje
noce w bólu nieprzespane
 
Najgorsze ze serce i rozum
sprawne jak za lat młodych
dokładnie oceniam swoje szanse
chorób przybywa ubywać nie będzie
 
Pozostało czekać i kilogramy leków
na jedno pomoże zaszkodzi na drugie
z planów na przyszłość interesuje mnie tylko
termin gdy na zawsze się z Bogiem pogodzę
 
Lech Kamiński


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

MIŁO MI. DZIĘKI ZA WPIS.