Wiersze...

Wiersze...
Lech Kamiński

środa, 13 czerwca 2018

Moje Ja

Moje Ja

Jest we mnie dusza wojownika
nie znoszę przywództwa żadnego
lubię sam polować w lasów głuszy
najlepiej czuję się w nocy i wśród mgieł 

Jestem cząstką przyrody
rozumiemy się doskonale 
wiem jak ważna jest rola kwiatka
i drzewa które wyrosło przy drodze

Tak naprawdę jestem samotnikiem
żyję w świecie który stworzyłem w myśli 
mogę gościć w nim godzinami 
tam witam drugiego Don Kichota 
i moją walkę z wiatrakami 

Nigdy nie biegnę za stadem
uwielbiam patrzeć i stać z boku 
często mam odrębne zdanie 
nie daję się zwariować „ Jedynie słusznym”
mam wyrafinowane spojrzenie na życie
z góry i pogardliwe – umierającemu dozwolone

Tam w marzeniach mam dziewczynę
miłość latami szlifowaną na diament 
została bez wad czystą esencją
nie dam jej odebrać sobie nikomu

Lech Kamiński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

MIŁO MI. DZIĘKI ZA WPIS.