Wiersze...

Wiersze...
Lech Kamiński

sobota, 10 czerwca 2017

Przepraszam że żyję

Przepraszam że żyję

Przepraszam
 że urodziłem  się w komunie 
Przepraszam 
że nie znałem innego świata 
Przepraszam 
że chodziłem do komunistycznych przedszkoli 
Przepraszam 
że i do komunistycznej szkoły 
Przepraszam 
że jeździłem w wakacje na kolonie i obozy 
Przepraszam
że miałem dobre dzieciństwo w komunie
Przepraszam 
że poszedłem do komunistycznego wojska 
innego nie było 
Przepraszam 
że od komuny mieszkanie dostałem 
i wziąłem... 
Przepraszam 
że w komunie studia zrobiłem
pieniędzy na zagraniczne nie miałem 
Przepraszam 
że żyłem i kochałem w komunie 
Przepraszam
że z tego powodu nie czuję skruchy
a na dodatek jestem z tego dumny

Lech Kamiński 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

MIŁO MI. DZIĘKI ZA WPIS.