Wiersze...

Wiersze...
Lech Kamiński

środa, 12 listopada 2014

Bukiet Kasztanowca

(  http://porady.kwiaty-ogrody.pl/drzewa-i-krzewy-ozdobne/kasztanowiec-choroby-gatunki-odmiany/ )
Bukiet kasztanowca

Pierwszy mój bukiet był kasztanowy
przepiękny choć bardzo nietrwały
przyjęła go swoją młodą piersią
  ja z zażenowania zapłonąłem czerwienią

Była piękną dziewczyną
 królowa podwórka
wszystkich warkoczem w hebanach  czarowała
głowę nosiła wysoko
nieczuła  na umizgi
a jednak
 wtedy ją całowałem z uczuciem 
  jak tylko młodzieniec potrafi
 namiętnie -  lecz w krytycznej chwili
dziewczyna uciekła
 wystraszona dorosłości wyzwaniem
namiętnych pocałunków
 zachowała  resztkę rozumu

Gdy  po latach odnalazłem dziewczynę
przyczynę moich młodzieńczych rumieńców
męża pochowała  lecz nie zapomniała 
jak w młodzieńczych uściskach 
wyrastał   naszej przyjaźni koniec

Lech Kamiński
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

MIŁO MI. DZIĘKI ZA WPIS.