Wiersze...

Wiersze...
Lech Kamiński

środa, 15 października 2014

Gdy za oknem pachnie deszczem

( http://www.wkinach.eu/tapeta,okno-kobieta-deszcz.html )
Gdy za oknem pachnie deszczem

Rozlała się plucha wspomnieniami
psa na dwór wypędzić nie sposób
dzień cały deszczem zachlapany

Lato zapamiętane gorącem
odchodzi gdzieś z tęsknotą
moje okno za nim płacze deszczem

Nachodzi nostalgia
czasami dawnymi wytapetowana
gdy świat był prosty w sobie
zamiarami młodego życia

Wracam do zabaw szkolnych
prywatek ze szpulowym magnetofonem
gdy tańczyło się jive'a 
do dziewczyny z czasów
jak uczyła mnie kroków
i rumieńcem na mojej twarzy
już wstydliwie zapomnianym

Jej oczy roześmiane
i moje nogi
w drewnie strugane

Gdzie zaginął twój uśmiech
dziewczyno z sennego uśmiechu

Lech Kamiński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

MIŁO MI. DZIĘKI ZA WPIS.