Wiersze...

Wiersze...
Lech Kamiński

wtorek, 24 czerwca 2014

Smutek

Moja siostrzyczka Ewa napisała
Zmarł nasz klasowy kolega Sokrates Milios, jego żona Ania namalowała obraz  który mnie wzruszył. Może Ty albo ktoś chętny z kawiarenki napisałby wiersz do tego obrazu? Tak jakoś by mi to pasowało. Co Ty na to?
Co ja na to? Napisałem, bo mnie też wzruszył.

Smutek

Dlaczego odeszło kochane serce
każdej nocy  twojego ciepła mi brak
odganiam smutek i samotność bezsennej
myśli skołatane - wybawieniem świt

Odszedłeś pozostawiłeś łzy piekące
smutne spojrzenie na dzisiejszy dzień
kolory zabrałeś utopiłeś w czerni
ogrom smutku czy ułagodzi go czas

Świat zasłoniły czarne ptaszyska
szarpią me serce - zabrakło łez
krążą wokół jak ból i tęsknota
cóż  mam robić – jak żyć

Lech Kamiński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

MIŁO MI. DZIĘKI ZA WPIS.