Wiersze...

Wiersze...
Lech Kamiński

środa, 12 marca 2014

Ptasia miłość

( z internetu )
Ptasia miłość

Zakwitły wrzaskiem na drzewach ptaki
kolorowe - wielkie motyle
krzyczą przepychają się
jeden Bóg wie o co im chodzi

Papugi są przykładem wierności
mogłyby dużo nauczyć ludzi
dobierają się z sobą na życie całe
rozłąka u nich kończy się śmiercią

W zmartwieniu wyskubują sobie pióra
golizna jest oznaką żałoby
miłość i wierność ich domeną
przytulają się z sobą - jak ludzie

Zazdroszczę im tej miłości
wierności na śmierć i życie
tego szeptu sobie na uszko
 pocałunków dziobkami
znaków miłości

Lech Kamiński

3 komentarze:

  1. Serdecznie witam Lechu.
    Bardzo mi się podoba Twój wiersz i pozwoliłam sobie zacytować nad swoimi zdjęciami.
    Pozdrawiam i wszystkiego szczęśliwego życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo m miło, ale oczywiście autora podałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bezwzględnie tak i podziękowałam Ci miło.Wykorzystałam przy pięknych pawiach,ale pozostałe zwrotki ,jeżeli pozwolisz zacytuję nad zdjęciami papug,bo są piękne,ale dopiero po niedzieli.
      Zdrowia życzę.

      Usuń

MIŁO MI. DZIĘKI ZA WPIS.