Wiersze...

Wiersze...
Lech Kamiński

sobota, 8 marca 2014

Dla Ciebie

Dla Ciebie

Mam bukiet tulipanów
rozdaję kolorową wiosnę
to dla Was - miłe panie
dla Was
za Waszą troskę

Czerwonego - jak miłość
tego który zapachem odurza
dam ci za to - że jestem
za to że powstałem z ciebie
z twojego bólu i krzyku

Nie zapomnę o tym
mamo nigdy

Ten zielony - jak nadzieja
dam ci mamo za to
że mnie wykarmiła sobą
za łzy w twoich oczach
które przeze mnie roniłaś
zanim się stałem sobą

Dziękuję ci za to

Tego żółtego
daję ci moja żono
żeś powiedziała to słowo
to - które wiele znaczy
i złączyło nas na całe życie

W ten sposób dziękuję ci za to

Różowy - najpiękniejszy
daję ci żono za nasze dzieci
za dom który stworzyłaś
za to - że po pracy
było przytulnie i schludnie
za rodzinę - jaką mi stworzyłaś

Tym kwiatem dziękuję ci za to

Pomarańczowy daję ci
za to że jesteś
że zabarwiasz mój świat
na kolorowo
że cieszysz się że mną i płaczesz
że moje humory znosisz
i moją chorobę
za to wszystko - co zwie się miłością

Dziękuję ci za uczucie twoje

Fioletowy
z płatkami rozcapierzonymi jak u papugi
dla was moje przyjaciółki
za to że jest nam miło
że czytacie moje wiersze
i miłe słowo od was usłyszę

Dziękuję za przyjaźń naszą

Motto na dziś

Najpiękniejsze są oczy kobiety
piękniejsze są oczy kobiety szczęśliwej
boskie są oczy kobiety zakochanej

Lech Kamiński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

MIŁO MI. DZIĘKI ZA WPIS.