Wiersze...

Wiersze...
Lech Kamiński

wtorek, 26 lutego 2013

Dla dziewczyny o oczach zielonych

Dla dziewczyny o oczach zielonych

pragnę zajrzeć w twe oczy zielone
otoczyć się ich blaskiem
dobrocią i ciepłem się nasycić
zapamiętać w nich na zawsze

pragnę życzyć ci zielonooka
by zawsze dla ciebie świeciło słonce
w pracy śpiewały słowiki
a wszystko - wychodziło najładniej

pragnę blaskiem twych oczu otulić się cały
prowadzić cię blaskiem księżyca ku szczęściu
podarować ziemię piękną naszą całą
na zawsze podarować szczęście

oby żaden kłopot zielonych oczu nie zaćmił
doceniały trud i uśmiech dzieci
by kaganek oświaty rozbłysnął u ciebie jasno
żadne zmartwienie nie zasmuciło blasku twoich oczu

Lech Kamiński

1 komentarz:

  1. No tak... Udało Ci się zajrzeć w moje oczy zielone, otoczyć się ich blaskiem i podarować mi PRZYJAŹŃ, RADOŚĆ i SZCZĘŚCIE... Jesteś wyjątkową osobą, o wielkim SERCU... Twoje cudowne słowa wzruszyły mnie do łez. Dziękuję Poeto za przepiękny wiersz i za to, że po prostu Jesteś...

    OdpowiedzUsuń

MIŁO MI. DZIĘKI ZA WPIS.