Wiersze...

Wiersze...
Lech Kamiński

wtorek, 22 maja 2012

Ma przyjaciółko

Ma przyjaciółko

proszę cię bardzo ma przyjaciółko
zabierz mnie na twoje pola marzeń
ja chcę z tobą pływać łódką
po tych polach które zwą się marzeniami

chcę cię wśród gwiazd trzymać za rękę
przytulić blisko by poczuć twe ciepło
w twym zapachu kąpać się cały
bo ty jesteś mną, a ja jestem ciągle tobą

już z wiekiem wypaliły się nam namiętności
pozostała wieczna potrzeba czułości
by do kogoś bliskiego móc się przytulić
gdy dzień pochmurny i świat jest deszczowy


2 komentarze:

  1. Pamiętasz, wszyscy jesteśmy aniołami z jednym skrzydłem. Żeby pofrunąć, musimy mocno się objąć! To przyjaciele Tygrysie!
    Ta wieczna potrzeba czułości wiąże mocno przyjaciół.
    Piękności nieprzeciętnej Twój wiersz.

    OdpowiedzUsuń

MIŁO MI. DZIĘKI ZA WPIS.