Wiersze...

Wiersze...
Lech Kamiński

poniedziałek, 2 maja 2011

Dla Ciebie


Mam bukiet tulipanów
rozdaję kolorową wiosnę
to dla Was - miłe panie
dla Was,
za Waszą troskę

Czerwonego - jak miłość
który zapachem odurza
dam ci
za to że jestem
za to
że powstałem z ciebie
z twojego bólu i krzyku
Nie zapomnę o tym
mamo nigdy

Ten zielony - jak nadzieja
dam ci mamo za to
że mnie wykarmiła sobą
za łzy w twoich oczach
które przeze mnie roniłaś
zanim się stałem sobą

Dziękuję ci za to.

Tego żółtego
daję ci moja żono
żeś powiedziała to słowo
To
które wiele znaczy
i złączyło nas na całe życie

W ten sposób dziękuję ci za to.

Ten różowy
najpiękniejszy
daję ci żono
za nasze dzieci
za dom który stworzyłaś
za to - że po pracy
było przytulnie i schludnie
za rodzinę - jaką mi dałaś

Tym kwiatem dziękuję ci za to

Ten pomarańczowy
daję ci
za to że jesteś
że zabarwiasz mój świat
na kolorowo
że cieszysz się że mną i płaczesz
że moje humory znosisz
i moją chorobę
za to wszystko
- co zwie się miłością

Dziękuję ci za uczucie twoje.

Ten fioletowy
z płatkami rozcapierzonymi
jak u papugi
dla Was moje przyjaciółki
za to że jest nam miło
że czytacie moje wiersze
i miłe słowo od was usłyszę

Dziękuję za przyjaźń naszą

3 komentarze:

  1. Piszesz, bo tak Ci "w duszy gra". Mogłabym umierać, a i tak nie napisałabym ani jednej strofy. To Twoja wrażliwość, ciepło i szeroko otwarte oczy pozwalają pisać wiersze. Pisz więc i pozwalaj nam czytać Twoja poezję. Teraz czekam na kolejna część "Szatniarza".

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Leszku.
    Dziękuję za to że mogłm dotrzeć do Twej poezji.
    To nie przypadek.
    Brnij dalej tą drogą:)

    OdpowiedzUsuń

MIŁO MI. DZIĘKI ZA WPIS.