Wiersze...

Wiersze...
Lech Kamiński

środa, 9 lutego 2022

Przepraszam że żyję

Przepraszam że żyję

że w komunie się urodziłem 
Przepraszam 
że innego świata nie znałem 
Przepraszam 
że chodziłem do komunistycznych przedszkoli 
Przepraszam 
że i do komunistycznej szkoły poszedłem
Przepraszam 
że w wakacje na kolonie i obozy jeździłem 
Przepraszam
że w komunie miałem dobre dzieciństwo
Przepraszam 
że do komunistycznego wojska poszedłem 
innego nie było 
Przepraszam 
że od komuny dostałem mieszkanie 
i wziąłem... 
Przepraszam 
że w komunie studia zrobiłem
pieniędzy na zagraniczne nie miałem 
Przepraszam 
że żyłem i kochałem w komunie 
Przepraszam
że z tego powodu skruchy nie czuję
a na dodatek jestem dumny 
Przepraszam

Lech Kamiński 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

MIŁO MI. DZIĘKI ZA WPIS.