Wiersze...

Wiersze...
Lech Kamiński

poniedziałek, 18 stycznia 2021

Modlitwa o dobry sen

Modlitwa o dobry sen

O dobry sen proszę Cię Panie
w którym przyśnią mi się kwiaty
na okrytej pierzyną zapachów łące 

O sen w którym zasypia się na zawsze
w którym ból ginie i zawroty głowy
w którym nie będzie ważna już dializa
a lekarz z zarozumiałym uśmiechem 
nie będzie podkreślał swojej władzy

Proszę o sen Panie by już żadna igła
nie dotykała mojej ręki
by krew moja na zawsze była tylko moja
by żona nie musiała drzeć
na dźwięk komórki
by schody do domu  przestały 
zatykać płuca przyśpieszonym oddechem

Proszę Cię Panie o te dary
tylko bólu oszczędź
bardzo proszę

Lech Kamiński

2 komentarze:

  1. Smutny ale poruszający i piękny tekst. Gratuluję i życzę równie pięknych następnych.

    OdpowiedzUsuń

MIŁO MI. DZIĘKI ZA WPIS.