Wiersze...

Wiersze...
Lech Kamiński

środa, 29 stycznia 2020

Wiersz o miłości

Wiersz o miłości 

prosisz o wiersz o miłości
lecz miłość to słowo wielkie
uczyłem się go wymawiać latami
i dalej wypowiedzieć nie umiem 

miłości uczyłem się od matki
jej była wielka bezgraniczna
próbowałem ją ofiarować dziewczynie
ona ją po prostu wzgardziła

„Miłość” zaczarowane słowo
potrafi wyczyniać czary wielkie
dlaczego wypowiedzieć go nie umiem
może tez jestem zaczarowany

może oczarowała mnie dziewczyna
drobna niezwyczajna kiedyś
jej nie mogłem wykrztusić tego słowa
a innej
kłamać się nie godzi 

w jesieni mojego życia
wspominam chłopca który nie potrafił
spotkała go inna dziewczyna
z nią doczekał się starości
i wnuków – spełnienia życia

Lech Kamiński
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

MIŁO MI. DZIĘKI ZA WPIS.