Wiersze...

Wiersze...
Lech Kamiński

wtorek, 19 listopada 2019

Przez świat

" Pojedynek ze śmiercią" Art. Krzysztof Żyngiel
Przez świat

chcę dostać ubranie nowe
Boże o to cię proszę
moje już wyświechtane
pełno w nim łat
rozerwane na brzuchu
jak z takim iść przez świat

dostałem je w trudnych czasach
gdy świat wojną zniszczony
z podłej uszyte tkaniny
teraz pije gryzie jak tamten czas

dostałem to ubranie dawno temu
od mojego ojca i matki
oni już dawno u ciebie Panie
trudno mi bez nich żyć

proszę bym dostał szaty nowe
zgodne z aktualną jedną z mód
paradowałbym w nich po świecie
niech zazdrości mi każdy pan 

a kiedy przyjdzie umierać
niech oczy zamknie mi syn
niech mnie wyśle jego ręka
w daleką drogę bez końca
gdzie ojciec z mamą szli

spokój duszy niech da nam Pan

Lech Kamiński
" Pojedynek ze śmiercią" Art. Krzysztof Żyngiel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

MIŁO MI. DZIĘKI ZA WPIS.