Wiersze...

Wiersze...
Lech Kamiński

czwartek, 12 września 2019

Na zawsze

Na zawsze 

W snach widzę twoje oczy
wysrebrzone łzami - nie dla mnie
widzę twarz płaczu pełną
pereł łez ci zazdroszczę 

Na dnie starej szuflady
mam poblakłe zdjęcie twoje 
odkurzam je delikatnie 
wtedy - wpadam w melancholię 

To nic że minęły wieki
gdy śmiałem cię wziąć pod rękę
pamiętam zapach włosów
i ciepło delikatne dłoni drobnej 

Wiatrem wysyłam znaki
że jestem
nie zapomniałem
że tęsknie za tobą
jak zawsze 

Zerknij choć raz w moją stronę
bym mógł zobaczyć uśmiech
który mi podarowałaś
- już dawno kiedyś 

Wyjmę z szuflady twoją fotografię
położę przed sobą na stole
będę usilnie myślał o tobie
wtedy odgadniesz - zrozumiesz
że zawsze 

Lech Kamiński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

MIŁO MI. DZIĘKI ZA WPIS.