Wiersze...

Wiersze...
Lech Kamiński

środa, 1 maja 2019

Przepraszam że żyję

Podobny obraz

Przepraszam że żyję

że urodziłem  się w komunie
Przepraszam
że nie znałem innego świata
Przepraszam
że chodziłem do komunistycznych przedszkoli
Przepraszam
że i do komunistycznej szkoły poszedłem
Przepraszam
że jeździłem w wakacje na kolonie i obozy
Przepraszam
że w komunie miałem dobre dzieciństwo
Przepraszam
że poszedłem do komunistycznego wojska
innego nie było
Przepraszam
że od komuny dostałem mieszkanie
i wziąłem...
Przepraszam
że w komunie studia zrobiłem
pieniędzy na zagraniczne nie miałem
Przepraszam
że żyłem i kochałem w komunie
Przepraszam
że z tego powodu nie czuję skruchy
a na dodatek jestem dumny z tego
Przepraszam

Lech Kamiński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

MIŁO MI. DZIĘKI ZA WPIS.