Wiersze...

Wiersze...
Lech Kamiński

czwartek, 7 marca 2019

Dla Was

Dla Was Panie
( na dzień kobiet )
 
Mam bukiet tulipanów
rozdaję kolorową wiosnę
to dla Was - miłe panie
dla Was - za Waszą troskę
 
Czerwonego - jak miłość
który zapachem odurza
dam ci za to - że jestem
za to że powstałem z ciebie
z twojego bólu i krzyku 
 
Nie zapomnę o tym
mamo nigdy
 
Ten zielony - jak nadzieja
dam Ci mamo za to 
że mnie wykarmiła sobą
za łzy w twoich oczach
które roniłaś przeze mnie 
zanim stałem się sobą
 
Dziękuję za to
 
Tego żółtego 
daję Ci moja żono 
żeś powiedziała te słowo
które wiele znaczy
i złączyło nas na całe życie
 
W ten sposób dziękuję za to
 
Różowy - najpiękniejszy
daję Ci żono za nasze dzieci
za dom który stworzyłaś
za to - że po pracy
było przytulnie i schludnie
za rodzinę - jaką mi stworzyłaś 
 
Tym kwiatem dziękuję za to
 
Pomarańczowy daję ci
za to że jesteś
że zabarwiasz mój świat
na kolorowo
że cieszysz się że mną i płaczesz
że moje humory znosisz
i moją chorobę
za to wszystko - co zwie się miłością
 
Dziękuję za uczucie twoje
 
Fioletowy
z płatkami rozcapierzonymi jak u papugi
dla was moje przyjaciółki
za to że jest nam miło
że czytacie moje wiersze
i miłe słowo od was usłyszę
 
Dziękuję za przyjaźń naszą
 
Lech Kamiński


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

MIŁO MI. DZIĘKI ZA WPIS.