Wiersze...

Wiersze...
Lech Kamiński

poniedziałek, 29 października 2018

Ku pamięci

Ku pamięci

Cisną się łzy do oczu 
serce w kleszcze  złapane
pytam się - dlaczego odchodzisz 
odpowiedzi - nie dostałem... 

Źle urządzony świat
 przecież odchodzisz w bólu
okropnym nie do zniesienia - nieludzkim
 który rozsadza serce

Pozostaną po tobie Haniu uśmiechy 
twoje łzy zamienię w wiersze
kiedyś wspólnie z tobą pisane 
bez ciebie nie umiem tworzyć wierszy

Odeszłaś i zabrałaś ze sobą
mój uśmiech na twarzy radosny 
pozostawiłaś smutek 
grymasem bólu naznaczony
 i morze samotności na dodatek 
wiem wiem - musiałaś

Po tobie pozostały zdjęcia
kolorowe – wybarwione 
twoim sympatycznym uśmiechem
ze smutkiem na czarno zamalowałem 
rogi owinąłem kirom

Czuję się osierocony
będę pisał gorsze wiersze
w mej pamięci pozostaniesz na zawsze 
ty skrzydlata – ja tygrys ze smutną różą w gębie

Róża była dla ciebie
zabrałaś ją ze sobą do grobu
może ci ona tam serce rozświetli
a tygrys – też był tylko dla ciebie

Lech Kamiński
9 marca  2014r. o g. 7 rano zmarła nasza Hania, administratorka, proszę o znicz dla niej...
http://youtu.be/5E2RWzZcyoY

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

MIŁO MI. DZIĘKI ZA WPIS.