Wiersze...

Wiersze...
Lech Kamiński

piątek, 19 stycznia 2018

Twoje oczy

( na dzień babci )
Twoje oczy

Twoje oczy przygasły zmęczone
mnie przed wielu laty podarowane
czas wyrył w nich swoje ślady
pragnę wycałować je moja kochana

W nich osiadła nostalgia 
zbyt szybko utraciły blask 
chciałem ci dać willę z ogrodem
podroż do palm - gorących stron
sznur pereł lub korali
na każdą okazję złoto
nieba przychylić chciałem
a dałem same kłopoty

Miało być życie usłane gwiazdami
a było skropione potem
ale wiedz moja droga
że masz na zawsze 
moje serce gorące

Nigdy niestraszna jest droga
gdy nią podążamy razem
niestraszne są burze i pioruny

Oraz chwile szczęścia gdy syn 
przyśle dobrą wiadomość
a wnuczki z uśmiechem wykrzyczą

„Kochamy cię nasza babuniu”

Lech Kamiński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

MIŁO MI. DZIĘKI ZA WPIS.