Wiersze...

Wiersze...
Lech Kamiński

wtorek, 6 grudnia 2016

Szukaj mnie :)

Szukaj mnie

jestem wiatrem  i burzą 
 one podpowiedzą mi gdzie jesteś
podadzą azymut gwiazdy
wskażą tęsknotą 
  
szukaj mnie 
w kwiecie paproci 
w płatkach róży 
tam jestem 

słuchaj...
jestem w szumie drzew 
miłym szemraniu strumyka 
spróbuj jego wody proszę
tam jestem 

znajdziesz mnie na skraju lasu 
w sośnie i wśród krzaków jagody 
szukaj - nie mogę się doczekać
  
lecz -gdy mnie znajdziesz 
na polanie u źródeł ruczaju 
będę cię kochać 
przyrzekam 
- jak wierna rzeka 
długo - wieczność całą
  
kiedyś - przyjdzie chwila 
gdy się postarzejemy w miłości 
zapytasz - jesteś mój miły 
odpowiem - jestem kochanie  

bo zawsze przy tobie byłem

Lech Kamiński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

MIŁO MI. DZIĘKI ZA WPIS.