Wiersze...

Wiersze...
Lech Kamiński

wtorek, 23 sierpnia 2016

Moje Ja

( http://www.internationalpublishers.org/images/news/2014/honore-daumier-don-quixote.jpg )
Moje Ja

Jest we mnie dusza wojownika
nie znoszę przywództwa żadnego
lubię sam polować w głuszy lasów
najlepiej czuję się wśród mgieł i w nocy

Jestem cząstką przyrody
rozumiemy się doskonale
wiem jak ważna jest rola kwiatka
i drzewa które rośnie przy drodze

Tak naprawdę jestem samotnikiem
żyję w świecie który stworzyłem w myśli
mogę w nim gościć godzinami
tam witam drugiego Don Kichota
i moją walkę z wiatrakami

Nigdy nie biegnę za stadem
uwielbiam patrzeć i stać z boku
często mam odrębne zdanie
nie daję się zwariować „ Jedynie słusznym”
mam wyrafinowane spojrzenie na życie
z góry i pogardliwe – dozwolone umierającemu

Tam w marzeniach mam dziewczynę
miłość latami szlifowaną na diament
została bez wad czystą esencją
nie dam jej sobie odebrać nikomu

Lech Kamiński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

MIŁO MI. DZIĘKI ZA WPIS.