Wiersze...

Wiersze...
Lech Kamiński

sobota, 17 października 2015

Ławeczka

Ławeczka

Obiecują złote góry
nieba by chcieli przychylić
wybudowali filharmonię akwapark i widowiskową halę
poprawili ulice zbudowali obwodnice
jestem malkontentem i ciągle mi mało

Marzy mi się ławeczka
blisko mojego domu
bym mógł na słoneczku
o miłych rzeczach pomarzyć

Koło niej klombik malutki
gdzie uśmiecha się kwiatów gromada
może i ptaszek tutaj zawita
a może i motylek radośnie

A druga niedaleko
po drodze do naszego sklepu
bym mógł usiąść z zakupami
niech nogi chore odpoczną

Nie dla mnie teatr czy figle w wodzie
wiadomo staruszka portfel pusty
lecz pięknie jest sobie pomarzyć
na ławeczce tutaj niedaleko
wygrzać nieposłuszne kości
popatrzeć na młodych i pięknych
bo kto pomyśli o starym człowieku

Lech Kamiński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

MIŁO MI. DZIĘKI ZA WPIS.