Wiersze...

Wiersze...
Lech Kamiński

środa, 18 marca 2015

Górska kręta ścieżko

(  http://ewelinab.flog.pl/wpis/1474820/gorska-sciezka--troche-jak-z-mrocznej-krainy  )
Górska kręta ścieżko

 ścieżynko kamienista
zaplątana wśród skał
powiedz mi wyboista
dlaczego jej tu nie ma

idę stromą dróżką
kamieniem porosłą
wysokimi szczytami
i sobie myślę -
co robisz tam sama

pytam kosodrzewinę
i strzelistą sosnę
czy cię ktoś widział
 włosy twe rozwiane

otulę się mgłą górską
w niej schowam wstydliwie
o tobie myślę dziewczyno
dzisiaj i wczorajszy ranek

przejdę turnie zdradliwe
wdrapię się na skały szczytne
tam zaśpiewam głośno
pełnym gardłem – do ciebie

ze tęsknię dziewczyno
 połamanym sercem
niczym skalne głazy
za twym widokiem doskonałym
 oczu zabójczym blaskiem

niech pieśń moja się niesie
tam gdzie dymią kominy
 gdzie ty na swym ganku
ślad zostawiłaś – dla mnie nietrwały

Lech Kamiński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

MIŁO MI. DZIĘKI ZA WPIS.