Wiersze...

Wiersze...
Lech Kamiński

niedziela, 8 marca 2015

Dla Ciebie - dla Was


(  http://www.kwiatki.org/kolory-rozne-tulipanow.html  )
Dla Ciebie - dla Was

Mam bukiet tulipanów
rozdaję kolorową wiosnę
to dla was miłe panie
dla was - za waszą troskę

Czerwonego  jak miłość
który zapachem odurza
dam za to że jestem
za to że powstałem z ciebie
z twojego bólu i krzyku

Nie zapomnę o tym mamo nigdy

Ten zielony  jak nadzieja
dam ci mamo za to
że mnie wykarmiła sobą
za łzy w twoich oczach
które roniłaś przeze mnie
zanim stałem się sobą

Dziękuję za to

Tego żółtego daję ci moja żono
żeś powiedziała to słowo
To - które wiele znaczy
i złączyło nas na życie całe

W ten sposób dziękuję za to

Ten różowy najpiękniejszy daję ci żono
za nasze dzieci
za dom który stworzyłaś
za to że po pracy
było przytulnie i schludnie
za rodzinę jaką dostałem

Tym kwiatem dziękuję za to

Ten pomarańczowy daję za to że jesteś
że zabarwiasz mój świat na kolorowo
że cieszysz się że mną i płaczesz
że moje humory znosisz
i moją chorobę
za to wszystko co zwie się miłością

Dziękuję za uczucie twoje

Ten fioletowy
z płatkami rozcapierzonymi jak u papugi
dla was moje przyjaciółki
za to że jest nam miło
że czytacie moje wiersze
i miłe słowo od was usłyszę

Dziękuję za przyjaźń naszą

Lech Kamiński

1 komentarz:

MIŁO MI. DZIĘKI ZA WPIS.