Wiersze...

Wiersze...
Lech Kamiński

niedziela, 26 października 2014

Szukaj mnie

(  http://pu.i.wp.pl/bloog/34595194/50012065/7_Noc_Swietoanska_l4_big.jpg  )
Szukaj mnie

szukaj mnie miła
jestem wiatrem  i burzą
 one podpowiedzą
a gwiazdy azymut  podadzą
wskażą tęsknotą
 
szukaj mnie
w kwiecie paproci
w płatkach róży
tam jestem

słuchaj
jestem w szumie drzew
miłym szemraniu strumyka
spróbuj jego wody kochanie
tam jestem

znajdziesz mnie na skraju lasu
w sośnie i wśród  krzaków jagody
szukaj - nie mogę się doczekać
 
lecz - gdy mnie znajdziesz miła
na polanie u źródeł ruczaju
będę cię kochać
przyrzekam
długo - jak wierna rzeka
całą wieczność
 
kiedyś przyjdzie chwila
gdy się postarzejemy w miłości
zapytasz - jesteś mój miły
odpowiem - jestem kochanie 

bo zawsze byłem przy tobie

Lech Kamiński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

MIŁO MI. DZIĘKI ZA WPIS.