Wiersze...

Wiersze...
Lech Kamiński

piątek, 18 lipca 2014

Nieuchronność

( z internetu )
Nieuchronność

Zamieniłem karabin na cierpienie
 każdego z czasem do łoża zwali

Zamieniłem szlaki graniczne po graniach rozsiane
na wspomnienia - zawsze gorące i ukochane

Zamieniłem miasta lasy i pola
pszenicą po Polsce drobno rozsiane
na mały ogródek pod lasem
wyścielony kwiatów kolorami

Zamieniłem żołnierską grochówkę
z wkładką która dodaje uroku
na czereśnię z drzewa zerwaną
truskawkę - mruga pod krzakiem

Czas hartuje cierpieniem
narzuca zbroję zrozumienia
gdy odchodzą przyjaciele
w długą drogę - przynależną żołnierzom

Teraz jestem żołnierzem cierpienia
walczę o każdy nowy dzień - godzinę życia
walczę z bólem niemocą niezdarą
mam sukcesy -  żyję

Lech Kamiński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

MIŁO MI. DZIĘKI ZA WPIS.