Wiersze...

Wiersze...
Lech Kamiński

niedziela, 9 lutego 2014

Szukaj mnie

Jestem wiatrem i burzą
szukaj mnie miła
może podpowie Ci wiar
gwiazdy podadzą azymut
wskażą tęsknotą
szukaj mnie w kwiecie paproci
szukaj w płatkach róży
tam jestem z tęsknotą

słuchaj
jestem w szumie drzew
szemraniu miłym strumyka
skosztuj jego wody kochanie
ja tam jestem przy dnie

może znajdziesz mnie
w sośnie na skraju lasu
w krzaków jagód gęstwinie

szukaj
doczekać się nie mogę
lecz gdy mnie znajdziesz
ma miła na polanie u źródeł raju
będę cię kochać przyrzekam
długo jak wierna rzeka
całą wieczność

kiedyś przyjdzie ta chwila
gdy się postarzejemy
w miłości zapytasz
jesteś mój miły

odpowiem jestem
bo zawsze byłem przy Tobie

Lech Kamiński

1 komentarz:

  1. Przyroda jak zawsze u Leszka odgrywa ważną rolę w przekazie uczuć.
    Piękny wiersz Poeto.

    OdpowiedzUsuń

MIŁO MI. DZIĘKI ZA WPIS.