Wiersze...

Wiersze...
Lech Kamiński

sobota, 27 lipca 2013

Szukaj mnie

( z internetu )
Szukaj mnie

Jestem wiatrem i burzą
szukaj mnie mój miły
może słońce ci podpowie
może gwiazdy wskażą
ja tęsknie za tobą

Szukaj mnie w kwiecie paproci
gdy raz do roku zakwita
szukaj w płatkach róży
czekam tam w tęsknocie

Słuchaj szumu drzew
one wiedzą gdzie jestem
i strumyka szemrania miłego
skosztuj jego wody kochanie
tam jestem - na dnie samym

A może znajdziesz mnie w sośnie
na samym skraju lasu
i w jagód krzakach
szukaj - doczekać się nie mogę

Gdy mnie znajdziesz kochanie
na polanie u źródeł raju
będę cię kochać - przyrzekam
długo jak wierna rzeka
wieczność całą

Aż przyjdzie chwila
gdy postarzejemy się w miłości
zapytasz - jesteś moja miła
odpowiem – jestem

Bo zawsze byłam kochanie

Lech Kamiński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

MIŁO MI. DZIĘKI ZA WPIS.